Často kladené otázky

  • JE MOŽNÉ PLATIŤ NA DOBIERKU?

Áno. Zasielame aj na dobierku.

 

  • TOVAR MI EŠTE NEPRÍŠLO

Tovar je doručovaný v inzerovanej orientačnej lehote pri skladoch v SR 2 - 5 dní a pri zahraničných skladoch 10 - 45 dní od odoslania objednávky. Vyčkajte preto prosím na doručenie.  Táto dodacia lehota sa môže predĺžiť vplyvom sviatkov, prázdnin, Vianoc alebo vplyvom poštových služieb.  Predĺženie dodacej lehoty nie je v žiadnom prípade porušením dodacích podmienok.  Berte preto lehotu 10 - 45 dní ako orientačnú, nie záväznú.  Pokiaľ nie je zákazníkovi tovar doručený chybou predajcu (neodoslaním) alebo chybou doručovacích služieb v lehote 90 dní od odoslania, má nárok zákazník na vrátenie plnej ceny za nedodaný tovar.

 

  • PREČO MI PRIŠLA LEN ČASŤ OBJEDNÁVKY?

Pokiaľ objednávka obsahuje viac druhov tovaru, môžu byť jednotlivé položky dodané samostatne. Vyčkajte teda na doručenie všetkých zásielok, ktoré môžu byť doručené každá samostatne av iný termín.

 

  • ZAPLATIL/A SOM OBJEDNÁVKU BANKOVÝM PREVODOM A NA EMAIL SOM OBDRŽAL URGENCIU PLATBY?

Pokiaľ platíte objednávku bankovým prevodom tak čas spracovania a pripísania platby k objednávke je 2 - 3 pracovné dni. O prijatí platby Vás budeme informovať.